recent posts

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Τέβες: "Ούτε για διακοπές στο Μάντσεστερ..."



"Όταν τελειώσει το συμβόλαιό μου με τη Σίτι δεν θα επιστρέψω ποτέ στο Μάντσεστερ. Δεν θα γυρίσω ούτε για δουλειά ούτε για διακοπές", δήλωσε κατηγορηματικά ο Αργεντινός επιθετικός στον σταθμό της πατρίδας του "Telefe", και συνέχισε:
"Εκτός όλων των άλλων συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τα αγγλικά και δεν μιλάω πολύ τη γλώσσα. Σε τρία χρόνια που θα τελειώσει το συμβόλαιό μου, θα φύγω με μεγάλη ευχαρίστηση".
Ο "Απάτσε" δεν έμεινε όμως μόνο εκεί αλλά μίλησε και για τη μεγάλη φήμη που έχει αποκτήσει μέσω του ποδοσφαίρου και το πόσο τον έχει κουράσει.
"Όταν κάποιος ανεβαίνει πάρα πολύ ψηλά, πιστεύει ότι είναι ο Θεός και καταλήγει να πληγώνεται από άτομα που έχει γύρω του.
Εγώ αγαπώ τις κόρες μου, στη ζωή μου έχω κάνει πάρα πολλά λάθη. Αν θα βγω στη σύνταξη από τα 28 μου χρόνια;
Ίσως να μπορώ να συνεχίσω λίγο ακόμα", κατέληξε χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται ότι ο Κάρλος Τέβες ολοκλήρωσε τη φετινή σεζόν όντας πρώτος σκόρερ της Πρέμιερ Λιγκ με 20 τέρματα (μοιράστηκε την κορυφή με τον Μπερμπάτοφ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ), με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι να θέλει σαν τρελός να τον κρατήσει στη Σίτι και ενόψει Τσάμπιονς Λιγκ της νέας σεζόν, αλλά και τη Γιουβέντους να περιμένει στη... γωνία για να τον αποκτήσει


ΠΗΓΗ: Το Τεφτέρι

North-Hellas

Δυναμικές ειδήσεις