recent posts

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Alter> "Δεν σκοπεύω ν αφήσω κανέναν να γ... τη ζωή μου..."



Και πάλι θα διαφοροποιηθώ (λες και το κάνω επίτηδες), όσον αφορά στο θριλεράκι του Alter. Δε διαφέρω σε τίποτα από τους υπόλοιπους 700+ συναδέλφους στο Alter, ούτε δεύτερη δουλειά έχω, ούτε ζω από τα λεφτά του μπαμπά, έχω κι εγώ να πληρωθώ τους ίδιους ακριβώς μήνες με όλους!...



.. Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθώ (διαδικτυακά και από τηλεφώνου) τα όσα τραγικά διαδραματίζονται στο πολύπαθο κανάλι του οποίου έχω την ατυχία να εργάζομαι (λέμε τώρα). Σε προηγούμενο post είχα αναφέρει τις αντιρρήσεις μου για τις ενέργειες των τεχνικών (κάρτα, φυλλάδια, έκκληση on air κ.τ.λ.), γνωρίζοντας ότι η στάση μου θα σχολιαστεί (το λιγότερο)αρνητικά. Ήμουν προκλητική, δεν αντιλέγω, αυτή όμως είναι η γνώμη μου. Σήμερα λοιπόν και μετά από την χυδαία (αρχική) πρόταση Κουρή (τη χαρακτηρίζω χυδαία, διότι αντιλαμβάνομαι ότι έγινε για καθαρά διασπαστικούς λόγους) ως ένα σημείο, τη βρίσκω δίκαιη...Και ξέρω ότι και πάλι θα δεχθώ "επίθεση" για αυτό που γράφω. Τη θεωρώ δίκαιη, διότι έκανε λόγο για εξόφληση των τεχνικών που άλλωστε ήταν και οι μόνοι που το πάλεψαν (έστω κι αν δε συμφωνώ με τις μεθόδους τους). Το ίδιο όμως να ισχύσει και για τους δημοσιογράφους που ενώθηκαν μαζί τους από την αρχή (όχι, δεν είμαι μία από αυτούς). Οι υπόλοιποι, ας αρκεστούμε στα "ρέστα", αφού δεν είχαμε τη διάθεση να το κυνηγήσουμε. Δεν έχω καταλάβει γιατί οι διοικητικοί έμειναν στην απέξω, αλλά συμφωνώ με τη πρόταση να μη πληρωθούν (τουλάχιστον όχι ακόμα) όσοι απέφυγαν τα ασφαλιστικά μέτρα και την επίσχεση εργασίας. Η δειλία και η κακομοιριά, δε θα πρέπει να επιβραβεύονται. Φυσικά, γνωρίζω καλά πως ο σκοπός του Κουρή, δε ταιριάζει στο ελάχιστο με τη δική μου "απλοϊκή ανάλυση" της πρότασης. Φαντάζομαι, ήρθε η ώρα να ανοίξει τα χαρτιά του και να πολεμήσει face to face τον πρώην (;)"συνεργάτη" του. Αυτά είναι δικά τους, εμείς άκρη δε πρόκειται να βρούμε, άσε που εγώ έχω σταματήσει να ασχολούμαι με οτιδήποτε αφορά στο συγκεκριμένο κανάλι. Περιμένω στωικά τις "αποφάσεις" και (για να είμαι ειλικρινής) σας λέω πως τα χρήματα των 4+ μηνών, προσωπικά τα έχω ξεγράψει...Γιατί, πως να το κάνουμε;;; Δε σκοπεύω να αφήσω κανέναν να γ@μ@ει έτσι τη ζωή μου!!!!

Εργαζόμενη


πηγη: kourdistoportocali.com

North-Hellas

Δυναμικές ειδήσεις